wtorek, 7 stycznia 2014

Kłam tu mi

Jak zrobić najfajniejszy wykład świata? Podsumować go puszczeniem online serialu. ;)
Taką właśnie niespodziankę zafundowała nam Pani Doktor. I to nie żadne 20 minut sitcomu, ale pełnowartościowe 40 minut pierwszego odcinka "Lie to me".
Muszę przyznać, że pilot tak mnie zachwycił, że wczorajszy wieczór zakończyłam już przedostatnim odcinkiem pierwszego sezonu. Ogólnie już mnie tak nie zachwyca, jednak co pilot, to pilot, ale nadal jest na co popatrzeć i uważam, że kilka ciekawych rzeczy na pewno można podłapać. Także, jak ktoś jeszcze nie miał okazji widzieć, to polecam przynajmniej ten jeden pierwszy odcinek zobaczyć. Świetnie studium emocji.

Poza tym mam nadzieję, że zdałam psychologię, skoro rachunkowość napisałam na 15/24 pkt. przy wkładzie zerowym.

Podsumowując: spaaaaaaać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz