poniedziałek, 22 czerwca 2015

BookAThon + fotograficzne wyzwanie książkowe

Wyzwania zawsze miały dla mnie w sobie jakąś magiczną moc motywacji. A kiedy dzieci, za to że nie płakały po szczepienie dostawały od rodziców w nagrodę tabliczkę czekolady - ja dostawałam nową książkę. Nic więc dziwnego, że kiedy przeczytałam na www.ewelinamierzwinska.pl o książkowym wyzwaniu postanowiłam wziąć w nim udział. Mimo, że czas nie do końca sprzyja, mimo że (a może właśnie dlatego) cały czas biorę udział w Pojedynek Coach Couple Challenge, postanowiłam, że warto spróbować. W najgorszym razie się przecież nie uda.
Tak więc wyzwanie rozpoczęło się wczoraj i trwa do 28 czerwca, a przewidziane są następujące kategorie:


  1. W niedzielę dokończyłam książkę: "Alice's adventures in Wonderland" Lewis Carroll - 30 str.
  2. Dzisiaj planuję przeczytać: "Sherlock Holmes. Short stories" Sir Arthur Conan Doyle - 38 str.
  3. Worek i cały czas od niedzieli - książka historyczna: cykl Królowie Przeklęci Maurice Druon - obecnie jestem w tomie II, który liczy 229 str.
  4. Środa: "Najgorszy człowiek na świecie" Małgorzata Habler - 348 str.
  5. W ramach czwartku nie przeczytam książki, ale za to postanawiam sobie, że wezmę się w końcu za czytanie cyklu "Pieśni Lodu i Ognia" G. R. Martina, bo właśnie odświeżamy sobie serial od początku, więc to zaliczę do filmowej adaptacji. ;)
  6. Piątek: zakładam, że nadal będę czytać książkę z środy, ;)
  7. Sobota - czytamy, czytamy, bo przy założeniu przeczytania powyższych, to zaledwie 645 str., więc jeszcze sporo brakuje do założonych 1.500 str.
  8. Ciekawie ile stron przyniesie podsumowanie. :)
Jednocześnie odbywa się Fotograficzne Wyzwanie Książkowe, które wydaje mi się równie interesujące, jako że coraz bardziej podoba mi się Instagram, gdzie przy okazji zapraszam.


Poniedziałkowe, inicjujące zdjęcie dodałam w niedzielę, więc mam czas do jutra, by wymyślić kolejne.

Polecam wszystkim, którzy chcą się dobrze bawić! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz